HTML

Minden napod egy mosollyal kezdd!

Friss topikok

Címkék

Forditsunk rajta egyet! :)

2017.10.31. 16:36 Happy face

Szia es hello mindenkinek, aki olvas! :) 

Elore szolok, hogy az uj laptopomrol irom a bejegyzest, amin nincsenek ekezetek. Nem azert nem teszem ki oket, mert lusta lennek. :) 

Mivel is kezdhetnem ezt a bejegyzest? A valasz egyertelmu: SEVILLA! Gyerekek....! Mi egy olyan nyaralason vettunk reszt, ami valami csudicsodalatos volt :) Nem tudom, hogy ki jart mar a kornyeken, avagy kinek volt szerencseje kifejezetten Sevillaba is elmenni, de erosen ajanlom mindenkinek. Amennyiben lehetosegetek adodik, tenyleg menjetek el, mert megeri. 

Mi Malagara repultunk tesommal es Junival, ahol anyaekkal es Heikeekkel talalkoztunk, majd lehuztunk Sevilla iranyaba. Junival mar utazas elott azzal cukkoltuk tesomat, hogy mi aztan csakis spanyolul vagyunk hajlandok megszolalni es en tartottam is magam ehhez, az esetek tulnyomo tobbsegeben :) Junior mar kevesbe, de igy is vicces szituaciok alakultak ki :D Jokat rohogtunk! :) 

A legelso dolog, amit emlitenek, az a szallasunk volt, amit airbnb-n bereltunk. Egy egesz hazat vettunk ki, mivel 7 embernek abszolut megerte. Mar a kepek alapjan is beleszerettunk, de eloben hasonloan lenyugozo volt. Minden csupacsupacsupa sziiiiiiin!!!!! Gondolhatjatok, hogy mennyire boldog voltam :D En, aki koztudottan bele vagyok habarodva a szinekbe! :) 

Mindenkinek megvolt a sajat tere, nekem is sajat szobam volt, furdovel, a legfelso emeleten, ergo joooool meg kellett gondolnom reggelente, hogy mit is viszek le :D No, nem mintha annyira lusta lennek (aaaaa dehogy), csak azert ugy gondoltam, hogy mar eleg feszes es csodalatosan kiformalt a fenekem anelkul is, hogy fel-le maszkalnek a lepcsokon :) Viszont karpotolt a teny, hogy a teton volt egy total hangulatos kis kiulos resz, ahol lehetett olvasgatni, mikozben simogatott a napocska :)))))) Nem volt egy szar hely! 

Anelkul, hogy leirnek minden egyes napot, annyit mondanek, hogy szerintem nagyon jol sikerult nyaralas volt. Mar elotte is tudtam, hogy lesznek surlodasok, mert termeszetesen mindannyian felnottek vagyunk es mindenkinek megvan a maga ritmusa es elete, amit neha kicsit nehezkesebb volt osszeegyeztetni, viszont megadtuk egymasnak a teret arra, hogy mindenki azt csinaljon, amit akar. Ebbol adodoan ugy gondolom, hogy megvolt az osszhang es senki sem erezte ugy, hogy valamit KELL csinalnia, ha eppen nem akarta. En ugyan neha kisse haszontalannak ereztem magam, es talan ket alkalommal fordult meg az a fejemben, hogy kicsit suta helyzetben voltam azaltal, hogy valakihez mindig csapodnom kellett, ugyanis 3 kulcs volt csak a hazhoz. :D :D De athidaltuk eme nehezseget is, ugyhogy nagy nehezeeeeen tudtuk elvezni a nyaralast. :) 

Hogy kicsit kiterjek a bejegyzes cimere is, elmondom nektek, hogy mar a nyaralas elott is sokat agyaltam egy dontesen. Hogy vajon mit gondolnak majd az emberek, hogy vajon megeri-e, hogy vajon nekem szabad-e ilyenbe belevagnom, meg ugy egyaltalan penzt, energiat es magamat belefektetnem?! 

Mielott elutaztunk, volt egy Skype hivasom egy olyan erdekes emberrel, akivel mar majus kornyeken megismerkedtem. Anelkul, hogy belemennek a reszletekbe, hadd mondjak el annyit, hogy tenyleg hiszek abban, hogy minden ugy tortenik, ahogy annak tortennie kell. A kevesbe kellemes, legalabb akkora leckeket ad nekunk, mint az, amit kitoro lelkesedessel fogadunk. Ezt elfogadni nem olyan egyszeru, mint leirni. Az ezzel valo birkozas altalaban mindenkinek mas idotartamot vesz igenybe. Nalam tobb, mint egy evbe telt, hogy felfogjam es megertsem, hogy a donteseinknek oka van. A kovetkezmeny kezzel foghato,altalaban, de nem mindig csap arcon elegge ahhoz, hogy dontesre kesztessen. Az en esetemben legalabbis :) Sokkal konnyebb es mindenkeppen kenyelmesebb megoldasnak tunt az, hogy a sajat romjaimban ulve azon sirankozzak, hogy nekem milyen nehez az eletem. Pedig nem kell feltetlenul annak lennie. Mindenkinek van valasztasi lehetosege. 

Vegyunk egy tok atlagos szituaciot: munkahely. Szerintem sok ember olyan munkat vegez, ami valoszinuleg nem a vegzettsegehez, avagy szellemi szintjehez kozel allo dolog. Lehet ez azert, mert olyan szituacioba kerult / keveredett/ tette magat, ami miatt ott kotott ki ahol. Lehet ez anyagi problema, csaladi tragedia, maganelet stb. En is ebbe a taborba tartozok. Nagyon sokaig sodrodtam az arral es nem tettem ellene semmit. NO EKKOR jott ez az egyeeeeen majusban, akivel ugy ereztem, hogy van egy kapocs. Egy olyan kapocs, ami segithet nekem megerteni, hogy megis min megyek keresztul. Azert, mert o ugyanezeken ment keresztul, bizonyos tekintetben hasonlo a palya, amin lepegetunk, bizonyos szempontokbol teljesen kulonbozik. Ez viszont nem szamit, mert egymas donteseibol, avagy felelmeibol tudunk taplalkozni. 

Minden nap, amikor bemegyek a munkahelyemre, hozhatok egy dontest. Ugy dontok, hogy aldozat vagyok, vagy inkabb nezem a pozitiv oldalat a napnak? Van munkam, igaz? Tudom fizetni a lakhatasomat, etkezesemet, illetve nehanapjan meg szorakozok is :) Persze, ott van az a teny is, hogy bakker en nem ezert tanultam, nem ezt szeretnem eletem vegeig csinalni stb. stb.....blablabla. NEGATIV blablabla. Amig nem teszek semmit annak erdekeben, hogy ez valtozzon, addig nem varhatom a sult galambot. 

Elkezdtem tehat egy olyan programot, ami total megijeszt neha. Megijeszt, nagyon sok okbol kifolyolag. 

1. Nem olcso. A legelso ok, ami szamomra mindig az elso helyen szerepelt a kifogasok listajan: nincs ra penzem. Valamilyen okbol kifolyolag a penzzel valo kapcsolatom vilag eletemben erdekes volt. Nekem sohasem volt olyan, hogy csak 1000 forint lett volna a szamlamon es vagtam a centit a kovetkezo fizetesig. Egeszen Londonig! :D Itt bizony van olyan, hogy szamolom a napokat, no nem azert, mert nincs penzem, csupan azert, mert ugy erzem, hogy 'nem eleg'. Ezen az erzesen kellett tultennem magam annak erdekeben, hogy el tudjak indulni valamerre. Ez az irany elore van. Mivel olyan kiveteles helyzetben vagyok, hogy eddig nem volt soha hitelem, tartozasom semmilyen bank fele, ez engem megijesztett. A teny, hogy esetleg hitelkartyat igenyeljek, total befeszitett. Aztan azon kaptam magam, hogy kezd feloldani bennem ez a feszultseg....Na, es mi van akkor, ha majdnem 30 evesen hitelkartyam lesz? :) Semmi. A nagy budos semmi nem lesz. Ha en nem hiszek magamban annyira, hogy "magamba fektessek" penzt, akkor hogyan varom el, hogy mas esetleg ezt megtegye? 

Ez volt az elso lepes. Tullepni azon, hogy a penz nem akadaly. 

2. A masodik ijeszto dolog az a magamban valo turkalas. Hogy kicsit szebben fejezzem ki magam, arra gondolok, hogy hiaba hiszem azt, hogy kulso tenyezok gatolnak engem akarmiben is, ha ezek a feloldanivalo gatak bennem vannak. Ez nekiutkozom folyamatosan, csak esetleg nem tudom, hogy miert. Pedig mindenre van valasz, csak neha olyan egyszeru azokat figyelmen kivul hagyni. Olyan kenyelmes....Sokkal egyszerubb az ugynevezett komfortzonankban ellebecolni, mintsem tudatositani azt magunkban, hogy bakker marpedig kell neha a bizonytalansag. Kell tudni kockaztatni, ugyanis anelkul nem lesz meg a kivant fejlodes. Es nem hiszem, hogy mindenkinek ugyanaz a recept, biztos vagyok benne, hogy mindenkinel mas a 'lappangasi ido',de biztos mindenkinel eljon az a pont, amikor ez tudatosul. Egy szo, mint szaz, a belso egyensulyt kell nekem valahogy elernem, ami megfelelo munkaval parositva biztosan sikerhez vezet. Ugyanis en igy gondolom. Es, mint azt a heten tapasztaltam, az agyunk egy baromira erdekes szerkezet. :) 

3. Ez a kurkaszos munka nem feltetlenul jelenti azt, hogy minden tokeletes es pozitiv lesz. Az egyik elso feladatomkent azt kaptam, hogy probaljam meg kizarni a negativ energiakat. Ez vonatkozik emberekre, szituaciokra, barmire, ami gatol engem abban, hogy szamomra megfelelo modon tudjak valaszolni egy szituaciora. Ez sokkal konnyebben hangzik, mint azt paran hiszik. Nem olyan egyszeru esetleg egy kollegadat leallitani, mikozben eppen arrol beszel, hogy az elet es a munka szar. Az. Ezt nem is vitatom. Marmint a munka az. Viszont, ha allandoan, megallas nelkul arra koncentralunk, hogy mi a ROSSZ es NEM MEGFELELO, akkor megis mit varunk? Tisztaban vagyok vele, hogy en is hajlamos vagyok a panaszkodasra, de ennek is szeretnek veget vetni. Nem szeretnem, hogy ez iranyitsa a donteseimet, hogy elrontsa a napomat, hogy meghatarozza a hetemet. Amennyiben valakinek ugy kezdodik a valasza erre, hogy "De konnyu neked....!", arra igazan nem biztos, hogy felelni szeretnek. Nem konnyebb es nem nehezebb. Csak esetleg mashogy gondolkodunk bizonyos dolgokrol. Mindenkinek van velemenye, van reakcioja, de az engem nem feltetlenul erdekel. Ez nem arrogancia, bar gondolom sokaknak igy jon majd le, csupan sajat magam harmoniajanak a vedelme. Ammenyiben nem reagalok valamire, az nem azt jelenti, hogy nem hallottam, csak azt, hogy nem kivanok benne reszt venni. Annyira ,de annnnnnyira elengedhetetlen, hogy megorizzuk azt az energiat, ami bennunk van!!! Most kezdem megerteni, hogy mennyivel konnyedebben atsiklok szituaciokon, ugyanis nem engedem, hogy belerangassanak. Nem. Nincs hozza kedvem. 

4. Amikor az ember valtoztat dolgokon, sokaknak ez nem feltetlenul tetszik. Egyik elonyos tulajdonsagomnak tartottam az oszinteseget, eddig is. Ezentul sem hiszem, hogy sok baratom meglepodik majd azon, hogy kimondom, amit gondolok. Bizonyara lesznek, akik mashogy gondolkodnak helyzetekrol, de ez nem is baj. En soha nem szerettem azokat, akik csak bologattak, mint kutya a hatso ablakban. Szeretem, ha valaki kihivas. Total idiotanak tunok biztosan, de ilyen vagyok. Take it or leave. :) 

Tisztaban vagyok vele, hogy valakinek mindehhez nincs szuksege kulso segitsegre. Egy olyan vilagban elunk, ahol a magunkkal valo torodes valahogy elveszett. Elveszett a sok 'like' es Instagram kep kozott. En is hasznalom minkdket feluletet, termeszetesen, de sokszor mar ugy erzem, hogy tul sok informacio jon az arcomba egy nap es egyszeruen helyre kell tennem a fejemet. London sem tartozik az egyszeruen elheto varosok koze. Lefaraszt hamar. :) 

Orommel fogadom a tamogato embereket, viszont biztos van, aki erre nem nyitott. Abszolut nem gond. En nem kitorolni akarok embereket, csupan olyan baratokkal/csaladdal tervezek tobb idot tolteni, akikkel felemeljuk egymast es nem kezen fogva tapossuk a kakat. :D Van ertelme? Majd meglatjuk! ;) 

Megosztom majd a tapasztalataimat! :) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eceteschips.blog.hu/api/trackback/id/tr1213120796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása