HTML

Minden napod egy mosollyal kezdd!

Friss topikok

Címkék

Az elet tele van csodalatos valtozasokkal. Csak merjuk eszrevenni. :)

2017.11.29. 17:30 Happy face

Miert is adtam ezt a cimet a bejegyzesemnek? Mert baromira igaz. 

Olyan vilagban elunk, ahol a korulottunk letezo emberek sokasaga szerintem total lezsibbasztja az agyunkat es a tudatunkat is ezzel egyutt. 

Az az igazsag, hogy en mindig is ugy gondoltam, hogy egy nagyon bator ember vagyok. Aztan tettem par olyan dontest, amik alapvetoen megraztak. Es nem feltetlenul azert, mert esetleg talalkoztam olyan emberekkel, vagy helyzetekkel, amik kizokkentettek a sajat harmonikus letezesembol, hanem leginkabb azert, mert utolag raeszmeltem, hogy ahogyan EN azokat leragaltam, AZ volt a meghokkento. 

Az utobbi idoben felettebb sokat tanulok magamrol es az engem korulvevo emberekrol es ugy osszessegeben a vilagrol. Tudom, hogy ugy hangzik, mintha beszivtam volna, pedig nem :) Egyszeruen csak atallitottam az agyamat, ezaltal a nezeteim is valtoztak. 

Nem az alapveto termeszetemet forditottam at valami teljesen masba, csupan azt, ahogy bizonyos szituaciokra valaszolok. Ez nagyon sok munkaval es magamra figyelessel jar, amit sokak nem ertenek, de nem is mindenkinek kell. En meg abszolut nem mindenkitol varom el. Nem is szeretnem. 

A legtobb valtozast a sajat magamban levo erokben erzem. Ez egy eleg megfoghatatlan dolognak hangzik, foleg, ha valaki nem nyitott az ilyen 'belso utazas'-nak nevezett dolgokra. Ez szamomra azt jelenti, hogy minden olyan felgyulemlett regi berogzodest ujraragtam, amirol ugy gondolom, hogy mar abszolut nem hasznalnak nekem. Sot, leginkabb gatoltak abban, hogy elorebb mereszkedjek. Csak egy picit. Mert nem nagy ugrasokara van szukseg. 

Ha valakinek az eleteben sok negativum van, akkor bizony lehet, hogy neki is ideje lenne egy kicsit megallni es befele fordulni. Tudom, tudom....sokkal egyszerubb arra koncentralni, hogy de a masik milyen es hogyan csinalja a o dolgait. De itt van a PONT! Azok az O(!!!) dolgai. Nem az enyem, nem a tied, csakis az ove. Az o dontese, az o elete es ezaltal majd talan az o hibai, avagy boldogsaga lesz egyben. 

Mint azt mar irtam az elozo bejegyzesben, egy honapja egyutt dolgozom valakivel, aki segit nekem abban, hogy mindazon lehetosegeket eloszedjem magambol, amikrol tudtam, hogy valahol rejtoznek. Valahol melyen. A lenyeg az ,hogy amint az elkezdtem a SAJAT fejemben dolgozni, rogton meg is lett az eredmenye. 

Hogy miben mutatkozik ez meg szamomra? Hozok 1-2 peldat es talan ti is latjatok majd. 

- Sokkal nyugodtabb vagyok, mint ezelott. Aki ismer, az tudja, hogy alapvetoen nem vagyok egy tulzottan turelmes tipus. De ez nem igy van! :) Tudjatok, hogy hol van a kulcs? Szamomra ott, hogy amint olyan dolgot csinalok, amit szeretek, igenis VAN turelmem. Imadok idegen nyelveket tanitani, most eppen az angolon van a sor. Akarhany tanitvanyom volt eddig, mindenkitol azt a visszajelzest kaptam, hogy milyen megnyugtato, hogy turelmesen kivarom, amig a sajat utemukben vegigmennek a feladaton es megvarom, amig rajonnek a megoldasra. A masodik lepes, pedig itt is van. 

- A sajat utemed. Sajat ritmusod. Mindenkinek van ilyen. Barmennyire is hiszed, hogy nincs, akkor is van :) Amint megtalalod az egyensulyt akozott, aki vagy es ahogyan kifele viselkedsz, meglesz a ritmus es a harmonia. Mert nem kell szineszkedned. Nem kell masnak latszanod, avagy latszatnod magad. Ez egy leirhatatlan suly volt a vallamon. Egy olyan suly, amit az ember sajat magara pakol, mert meg akar feleni a KULSO elvarasoknak. Es itt a bibi! Ejjjjj, de mekkora! Senkinek nem KELL megfelelni. Csupan annyit szeretnek elerni, hogy minden nap nyugodtan nezzek a tukorbe. Es ugy gondolom, hogy nagyon jo uton haladok. 

- Egy a sok lepes kozul az, hogy olyan embereket engedek csak be a terembe, akik arra alkalmasak. Mit jelent ez? Azt, hogy 1-2 baratsagnak hitt, avagy nevezett kapcsolatom mar banta ezeket a valtozasokat, amin keresztul megyek. Leirhatatlanul sok energiat vett el az tolem, hogy olyan kapcsolatok utan futottam, amik abszolut nem ertek meg a miset. Ertitek mire gondolok? Amennyiben olyan ember van a kozeledben, aki az osszes letezo energiat kiszipolyozza beloled, az nem feltetlenul epit teged, mint embert. Ha te ugy gondolod, hogy van energiad arra, hogy ilyen emberekkel foglalkozz, akkor lelked rajta. 

En azt vettem eszre, hogy tudatosan ki tudom magam hagyni az elobb emlitett emberekkel valo barminemu erintkezesbol. Nincs erre felesleges energiam. Mindazon csodas, epito jellegu energiat, amit EN termelek, bizony olyan dolgokra fogok 'elkolteni', amit arra meltonak talalok. 

- Onmagad szeretese. Ez egy nagyon kozkedvelt motto mostansag, amivel mindenki dobalozik. Nem hiszem, hogy lenne ra univerzalis, mindenkire rahuzhato formula.....mindazonaltal en hiszek benne. Aki megtalalja a belso beket, az az ember sokkal konnyebben kommunikal majd a korulotte elo emberekkel is. 

Legegyszerubb pelda: Kepzeljunk el egy olyan embert, aki minden aldott nap ugy megy be munkaba, hogy csak ezek a mondatok mennek a fejeben: "Ez a munka egy szar. Mit keresek en itt? En nem erre iratkoztam fel. En nem ezt akarom csinalni. Az eletem szar." - Meg olvasni is rosszul esik,nem? En baromi sokaig ez az ember voltam. De mindazok a valtozasok, amiket szeretnenk, nem jonnek egyszeruen. Es csupan az, hogy szeretneeeenk valtozni, meg sajna nem segit. Tenni kell erte. Sajat magadban valo hit, kemeny munka, magadra figyeles es befektetes kell hozza. 

- Amint elfogadod azt a szituaciot, amiben vagy, egy gonddal ugymond kevesebb. Nem kell szeretni azt a munkat, amit vegzel. Nagyon sokan elnek olyan munkabol, amit nem szeretnek. Nekem eleg volt, hogy elfogadtam a mostani helyzetemet. Persze beletelt par honapba, sirtam is sokat, olyan erzesek jottek fel, amikre nem is szamitottam. De elertem idaig. 

- A kovetkezo lepes szamomra a korulottem elokkel valo kommunikacio volt. No, nem mintha nem kommunikaltam volna eddig is....:D Csupan annak a milyensege nem mindegy. Nem is hittem volna, hogy kulonbozo szavaknak milyen sulya lehet. Es melyik szo, milyen sebet ejt esetleg, vagy milyen negativ erzest hagy a szankban. 

Az egyik legegyszerubb, illetve mellesleg az elso valtoztatas a kovetkezo: Probald meg, hogy nem reagalsz bizonyos szituaciokra, hanem valaszolsz. - Tok egyszerunek tunik, pedig nem mindig az. Illetve egyaltalan nem olyan egyszeruen kivitelezheto....de a valtozas baromira jo! :) Sokkal nyugisabb lettem tole. 

De a tiszta kommunikacio az elet nagyon sok mas teruleten is elengedhetetlen. Amennyiben nem kerunk, megis hogyan varhatjuk el, hogy barki is kitalaja, mit szeretnenk? Mondd ki, ird le, mutasd meg! Akkor legalabb megvan ra az esely, hogy megertik, mit szeretnel. :) 

- Az egyik legnagyobb feladat, amin meg van mit tanulnom, az a kontroll elengedese. Huhuuuu.... az egyik legnehezebb dolog, amit eletemben csinaltam szerintem. :) Alapvetoen egy eleg rendezett, tiszta es tudatos embernek tartom magam. Nem mondom, hogy az elet minden teruleten ez igaz ram, de alapvetoen ilyen kep van bennem, magamrol. Nos, most itt ez a valaki, aki azt mondja nekem, hogy amint rajovok, hogy hogyan letezzem 'csak ugy'....es engedjem, hogy a dolgok menjenek a maguk utjan, minden vilagossa valik szamomra. Ezt megfogalmazni sem a legegyszerubb dolog, hat meg 'gyakorolni'. :) 

Ergo, talan ugy tudnam osszefoglalni azt, hogy mi zajlik mostansag a fejemben es a lelkemben, hogy 'Tanulok elni!' :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eceteschips.blog.hu/api/trackback/id/tr1813404159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása